sama doma - co budem dělat?:)

sobota 23. ledna 2010


Včera večer jsem měla dlouhý rozhovor s taťkou o věcech ohledně dětí a mě, říkal, že to po měsíci dělá s každou au-pair a že je to důležitý, s čímž naprosto souhlasím. Tak mi bylo sděleno,
že až moc používám výraz i know a i understand, a že si není někdy stoprocentně jistej zda fakt rozumím :) jenže já fakt rozumím, ale asi se automaticky tvářím jak blbka, protože to není poprvý kdy tohle někdo řekl... :D

Dneska mám off (teda krom rána, kdy jsem musela vypravit Seana do školy, ale nemusela jsem ho odvézt, protože si po něj přijela Martina s jejím Sharanem plným dětí zapasovaných v autosedačkách). Vůbec nevím co budu dělat, protože náš dům je jaksi izolovaný od centra dění (7 mil vzdálený od Lahinch) a já tu nemám momentálně nemám toho mýho modrýho ďábla, čímž mám na mysli auto:( Bydlíme v oblasti zvané Kilconnell, na útesu a po ním je sráz 50 m do moře, sem tam tu projede traktor, sem tam BMW. Jezdí tu žlutej school bus, což mě přijde vtipný a vždycky se náramně bavím, když vidím jak kličkuje mezi políčky, kde se pasou koně či ovce a jinak nic :) Možná dám walk na Cliff of Moher (je to 5mil!!), ale možná si dám dvacet, což se mi jeví pravděpodobněji... (myslím tím aspoň stodvacítku).

Nemá někdo nějakej tip whats we will do ?? :)

Comments

No response to “sama doma - co budem dělat?:)”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat