jak losos skončil v koši

čtvrtek 21. ledna 2010


Dneska jsem dělala k věčeři zeleninku a luxusní flák čerstvého lososa... Jen tak lehce s hrubou solí, trošku pokapaný olivovým olejem a hlavně v páře. Protože žádný větší vaření by mi u dětí jaksi neprošlo (hlavně né omáčky, né moc soli a pepře). Byla jsem na sebe úplně pyšná jak dělám zdravý jídla :)
Sean, jak zasedl, tak mi oznámil: "I dont like" a Emily se ho zeptala jestli by si ho teda nemohla vzít když ho nechce... ale né, to smráďě se sebralo šlo ho vyhodit do koše?! Takový krásný maso, co by za to děti na Haity daly... Tak jsem bouchala pěstí do stolu, protože mě to fakt rozčílilo jak se zachoval. On vyhodí večeři do koše a ještě řve. Emily se ho nemohla nabažit, i brokolice do ní zaplula jak nic. Sean se sebral do pokoje se vyřvat... teda zrovna po telefonu žaluje mamce :)

Comments

No response to “jak losos skončil v koši”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat