Život naruby

pondělí 19. ledna 2009

Ne nadarmo se říká Australanům "protinožci". A není to jen o tom, že země je kulatá. Že se tu jezdí opačně, jsem veděla, ale že to bude pro mě takovej problém jsem netušila.


Například, když mě Emre (chlápek od agentury GTS) vyzvedávál na letišti, tak jsme jeli jeho autem... samozřejmě, že jsem si automaticky sedla za volant. No tele, co mu to po dvoudenním letu prostě nedošlo :) Tady v Sydney jsou na telata zvyklý, takže na každým, trochu víc používaným, přechodu mají na zemi napsáno "LOOK ->". Hnedka po bumerangu fajn vynález, že jo? O eskalátorech se snad ani zmiňovat nebudu, zásadně jezdím opačně, než všichni lidi na schodech a brzdím aktivistům po ránu jejich "jogging" s kávičkou v jedné ruce, spisovkou v druhé:). Taky se musím pochlubit, že neumím odemykat zámky. Zase by jste čekali, že to bude opačně? It`s true! Evidentě si můj blog čtou samý inteligentní lidi:)


A taky tu je plno lidí co maj rádi EVIDENTNĚ stejné pohlaví. Ale enjoy jim.


Můžu bejt vlastně ráda, že se tu příbor drží stejně jako v Evropě, i když mě to už může bejt jedno, od jisté doby, jak víte, jím hůlkama:)

Comments

No response to “Život naruby”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat