Co si myslím o Aussies?

úterý 20. ledna 2009

Kdybych měla popsat pravé Aussies, dopadlo by to asi takto: Realitní makléř, ráno si to štráduje v obleku s rozvázanou kravatou, sportovní boty, čte si místní newspaper a usrkává kávičku, co si ji právě koupil ve Starbucksu. Oddře si svoje, odpoledne odhodí oblek, který vymění za plavky, surf napasuje do korby, manželka či přítelkyně napakuje piknikový koš a mažou se najíst na pláž. Večer si vyrazí s přáteli někam do klubu, aby zapil náročnej den.


Moje zkušenosti s aussies: Ráno Vás pozdraví řidič autobusu, spolucestující s Vámi začne klafat. Na pláži se s Vámi každý chce bavit, Aussies jsou nesmírně přátelští. Ani nevíte, jak miluju a jak mi zlepšuje den, situace, kdy prodavačka co mi prodává "only water", se ptá, jak se mám, co mám v plánu, jestli jsem byla na pláži, přeje mi hezkej den... prostě se se mnou normálně a mile baví. I místní byrokracie je docela v pohodě. Všude úsměvy. V česku utopie. Tady se každej přátelí s každým a platí tu DON`T WORRY.

Comments

No response to “Co si myslím o Aussies?”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat