první SICKDAY:(

pátek 23. ledna 2009

Horko, sucho, špatná strava a stres udělají svoje. Ve čtvrtek ráno jsem chtěla jít do školy, ale místo, abych si šla dát studenou sprchu, tak se mi tak zatočila hlava tak, že jsem si musela jít znova lehnout.
Dneska, což je pátek, jsem pro změnu měla nabitej den na WC :) Myšleno hlavou dolu. Už si říkám, jestli nejsem těhotná - ranní nevolnosti, 35 dnů bez, bolení bříška... no je to minimálně podezřelé! Ale zase na druhou stranu nejsem rozežraná, ba naopak nemam na nic chuť. Spíš tu nejím... vařím sice ráda, ale tady nevím z čeho (prostě mi tu chybí český potraviny) a nemám na to energii. Jsem neustále unavená. Včera jsem nejedla nic, dneska jsem nejedla nic. Ale měla bych začít...


Do toho hledám nový byt, či dům. Je mi fakt zle a nemám kde bydlet od pondělí. Supr kombinace

Comments

No response to “první SICKDAY:(”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat