Češi v očích západních států

čtvrtek 28. ledna 2010


Musím se jich zeptat co si vlastně myslí na "pohled" o Česku. Například: pamatujete, jak bylo o Silvestru zatmění měsíce? Tak ten večer za mnou přišel taťka s tím, že je zatmění měsíce ať se jdu podívat - je fakt, že jsem chvilku koukala jak tele, jelikož jsem nevěděla co po mě chce. Slovo "Eclipse lunar" jsem jaksi neznala (navíc irsky zkomoleně). Ukázal mi to ve slovníku a začal s přednáškou co to vlastně zatmění je, kde se bere a jak to celý funguje...
Já teda poslouchala, ale připadala jsem si tak trošku jako naši tmavší spoluobčané (čímž nechci nikoho urazit, ale všichni víme, kde je realita:) Další příklad je od večeře, kdy jsem se ptala, jak se řekne anglicky pórek, kterej jsem zahlídla v jídle (btw. moje angličtina není dokonalá a rozhodně nemluvím plynule, proto dělám tuhle práci , abych se to zadarmo naučila) a místo toho jsem zjistila, že to je stonek od mladé cibule... haha, tak tady jsem se dostala už na úroveň mateřský školky. Mimochodem, je to "leek". :) Sean, ten malej lumpík má vždycky děsnou radost, když mi něco může vysvětlit jak funguje :))

Fakt by mě zajímalo, jak působíme v očích ostatních zemí na západě... asi jak neandrtálci

Comments

No response to “Češi v očích západních států”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat