Jak Irský děti zpívaj česky:)

pátek 12. února 2010


V neděli jsem vzala auto a jela si dát shopping therappy do Ennis (30 min jízdy - město velikosti Berouna), jenže jsem si uvědomila, když jsem viděla krámy zavřený, že je jaksi fakt něděle:))) Za hodinu jsem se už vracela a jízdu zpět jsem si fakt užívala... tma, v autě teplíčko, latin music, silnice po mrazech opravená, takže rychlostní limit 100km/h (tady je fakt všude, krom vesnic, limit 100km/h což je někdy fakt šílený ba nemožný) jsem plně využila :)
Stavila jsem se u svých přátel co bydlí nedaleko mě v Lahinch, jsou to češi a je to strašně sympatická rodinka s prckem co tu bydlej už pár let. On tu dělá surfin instruktora a fotografa. Už jsme naplánovali grilovačku na pláži pod Mohérovýma útesama (Cliff of Moher), kde je ta největší surf vlna na světě.. tak se těším :) Včera jsem u nich dostala kloudný český palačinky:D Ne ten blaf z pytlíku co tu dělaj normálně:)

Dneska jsou děti jak vyměněný... Úplně jsem si je musela pomačkat a popusinkovat (nebo poprdět na bříška spíš?:))) víte jak to myslím, né?:) Dokonce se mi s nimi podařilo natočit video, kde zpívají "paci, paci, pacičky", což je docela sranda, tak mrkněte:)



jinak jsme vymysleli úžasnou motivační soutěž. Na čistý papír jsme napsali denní úkoly typu: jíst snídani, jíst večeři, převléci se z uniformy, uklízet po sobě a uklidit si pokoj, být hodný, nedělat bugr v autě, hrát s puzzle.. a když to splní bez keců a když mě poslouchá, tak dostane zelenej obličej, ale když to nesplní, tak dostane červenej. Děcka celej den sbíraj obličeje a taťka to večer vyhodnotí :)) Takže moje oblíbená nová věta je DON'T BE BOLD IF YOU WANNA GET GREEN FACE :) Děti jsou nesmírně soutěživý..


Comments

No response to “Jak Irský děti zpívaj česky:)”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat