Po roce happiness

pátek 25. prosince 2009

Po dlouhé době, kdo by to byl už čekal, sem strašně ráda napíšu, že se cítím být opravdu šťastná.. Z těchto lidí, se kterými bydlím, mám strašně příjemný pocit v břiše:)
V podstatě celý Irsko, ve kterým si fakt připadám jako doma, všechno od souseda po rybu v moři, od značky k útesům, všechno mě tu těší že to tak je. Miluju irskej folk, kterej mi někdy vhání slzy do očí, miluju jejich piva... Mam strašně ráda Emily a Seana, Eleanor (mamka) a Franka (Tatka), jejich dum, jejich tradice... Včera mě jako nalévali pivem až jsem se vožrala.. :D A dneska ráno, kdy se rozbalovaly dárky jsem dostala úžasný, dokonalý, měkoučký papuče, který vypadaj jako pivo Guinness... O to víc jsem potěšena, že jsem žádný dárek nečekala.

Comments

No response to “Po roce happiness”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat