Případ zlomeného klíče v zámku

čtvrtek 4. února 2010


Bylo to ráno jako každé jiné: vzbudit děcka v 7:45, donutit je snídat, donutit je vyčistit si zuby a umejt ksicht, obléci je, lunchboxy do tašek a hurá do auta směr škola. Jenže! Nevím jestli byli nějaký erupce na Slunci či co, možná jsem byla víc roztržitá než obvykle, nebo se jen blížej moje dny, ale já prostě svou úžasnou šikovností zlomila klíč v zámku... a dokonce tak, že ten klíč byl až půl centimetru vevnitř.
Mno tak jsem je odvezla do školy a přitom přemejšlela co udělám, jak ho vůbec vydoluju ven. No fakt jsem se bála, protože jak jsem se zmiňovala - bydlíme tak nějak skoro na samotě, neznám žádný zámečníky nebo tak, ani jsem neměla mobil! 
 Náhodou to šlo odemknout, tak jsem vzala klíče od garáže a jala jsem se hledat šperhák (nejdřív jsem na netu koukla jak to vůbec vypadá:)) a samozřejmě jsem ho nenašla. Po hodině zkoušení různejma nožema (zlomila jsem špičky:( jsem ho pošoupla náhradním klíčem trochu víc dopředu a s pomocí mýho ultra tvrzenýho švýcaráku (od taťka na cesty..), hodně zploštělýho šroubováku a mé pinzety jsem to nakonec vyndala. Řeknu Vám, že to byla fakt úleva, když byl venku.. takovej menší orgasmus :)

Comments

No response to “Případ zlomeného klíče v zámku”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat