I feel be happy. Thank you

středa 10. února 2010


Je to tak - cítím se zase fakt dobře a je mi úplně jasný, že Vás to moc zajímat nebude :) Ale musím pár lidem poděkovat, za to že jsou.

Hlavně velké díky jedné mé úžasné, skvělé kamarádce, říkejme jí třeba Miss L, kterou znám z bývalé práce a která mě stále přesvědčuje, že kamarádi nepadli u Stalingradu, jak jsem psala dříve při mé cestě do Austrálie. Miss L je ta, pro kterou se budu ráda vracet vždy zpět do Prahy a bude mi ctí pro ni udělat první poslední a hlavně jí nikdy nezklamat.

Druhá osoba je má spolubydlící, Miss L. junior, se kterou se znám už od dob mých začátků v Praze. Ačkoliv jsme v minulosti měly hrozně moc neshod a problémů v bydlení, nyní je všechno DLOUHODOBĚ allright a ráda ji pasuju na nejlepší spolubydlící dob. Budu happy se k ní vracet, je to taková má "rodina". Už mě chyběj naše noční dámský jízdy a tak trošku rušení nočního klidu:)

Děkuju, že jsem Vás poznala:)

Comments

No response to “I feel be happy. Thank you”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat