Pokuta za parkování?!

pátek 12. února 2010





Jen co mě čerstvě zaschla barva na řidičáku (půl rok) a já si zvykla řídit na levý straně, tak dostanu potuku za parkování? jako co má bejt?:)?
Mno jen tak na objasněnou: 1.1.2010 jsem vzala auto a jela se podívat na Cliff of Moher. Před útesy je obrovské parkoviště, kde nikdo skoro nebyl (pro srozuměnou: je mezi poli a první vesnice odsud je asi 3 míle) a platí se za něj 8euro (200kč). Jenže já jsem češka, mam svoji hlavu a málo peněz, tak přece nebudu tohle platit, že jo. Mno tak jsem zaparkovala vedle na poli, asi 200m dál... a když se vracím, tak vidím na tý mý modrý káře zářit červenej papírek. No nemohla jsem to sice pochopit, byly bankovní prázdniny, ale ok... Ilegal Parking, pay 40 euro (1000kč) :D

Jsem si zas holt vydělala... :)

Comments

No response to “Pokuta za parkování?!”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat