sv. Valentýn vs. ženatej angličan

neděle 13. února 2011


Tak jsem "oslavila" svůj historicky první sv. Valentýn. No nic extra (proběhla nějaká pizza doma a belgický sufflé), ale dostala jsem dárek. Schválně by mě zajmalo, co by jste si na první pohled mysleli, kdyby jste uviděli krabičku jako tahle, velikosti tak akorát na prstýnek,  kterou by jste dostali od "ženatýho 37 letýho chlapíka"... 


Upřímně první co mě napadlo, že prstýnek ani omylem, snad řetízek.. ? 


A ono ejhle, dostala jsem JEDEN čokoládovej bonbon.




A tak lepší než drátem do oka, ne? :) 



Comments

3 Responses to “sv. Valentýn vs. ženatej angličan”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Anonymní řekl(a)...
14. února 2011 v 8:03

To je ten pověstný anglický humor :-)))

haha, evidentně :)) ... ale musím říct, že se mě to docela líbilo :)...

čtu čtu čtu... narazila jsem na tvůj blog náhodou, přidávám do záložek... jsi moje krevní skupina ve všem...

Klárka

Okomentovat