Novinky ze světa aupair

úterý 1. února 2011


Kdosi někdo mě upozorňoval, že na tenhle web pěkně peču, takže po dlouhé době jsem musím napsat pár novinek...
Vánoce jsem strávila v ČR, což teda moc zajmavý není, ale zajmavý je, že se začíná množit můj osobní list Katastrof. Na vysvětlou a ve zkratce: Moje návštěva Káhirského muzea skončila výbuchem bomby, měsíční pobyt v Rumunsku přinesl záhy povodně, po příletu z Austrálie vypukly požáry, po mé dovolené zmizela notná část Malediv (bouřky, zničený resorty, palmy, zaplavený ostrovy), Irský letecký prostor  na jaře 2010 byl plný popílku ze sopky, která vybuchla na Islandu, takže všechny lety po mě byly zrušeny (kromě mého). Anglie zažila v létě 2010 nevídaná horka a v zimě byly ostrovy pod sněhem.. což opět přineslo rušení letů (ačkoliv já do ČR na Vánoce opět přiletěla)..  asi by toho bylo víc, ale tohle je tak nejhlavnější:)

Na rodinu, kterou mám v Londýně si žádným pádem nemohu stěhovat. I po 7 měsících se s nima cejtim super! Bohužel, rodina si teďka prochází krizí jmenující se „srdce“. Lorcan, prcek, kterýho hlídám, má od narození problémy se srdcem (nevím přesně co, ale každý den mu dávám injekce čehosi..).  Tuhle v listopadu, kdy šel na pravidelnou prohlídku do nemocnice, mu bylo zjištěno, že se jeho problémy prudce zhoršujou (v nemocnici teda řekli, že všechno dobrý a že operaci bude mít až mu bude asi tak pět let, ale o 14 dní později přišel vysvětlující dopis, že je všechno vlastně špatně, načež na základě toho začla krize a rozčarování). Takže 7.února (na můj svátek) jde chudáček na operaci srdíčka. Bohužel, dneska mu bylo špatně (což jsou 4 před plánovanou operací), takže Siobhan se dost bojí, že operace bude zrušena.. Lorcan je schopnej usnout i když kouše večeři nebo si hraje ve vaně.. jen vidím, jak ji opravdu nutně potřebuje.

A teďka nějaký dobrý zprávy: Už jsou to tři měsíce co jsem potkala na eskalátorech na Victoria Station jednoho chlápka, se kterým od té doby jaksi jsem.. ale jaksi už je ženatej (ale rozvádí se :))  a má dítě, tak že to zase taková dobrá zpráva není:)  Jinak, jmenuje je Jamie a je mu 37 .. 


Comments

No response to “Novinky ze světa aupair”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat