za 8 dnů letím! a vízum mi ještě nikdo neschválil

pátek 19. prosince 2008

Nejsem si jistá, zda jsem někdy prožila náročnější měsíc než byl tendle prosinec. Rozhodně to nikomu nepřeju! Když jsem se rozhodovala pro Austrálii a to, že udělám tlustou čáru za svým dosavadním životem, tak jsem tušila, že to nebude žádná sranda. Ale až tolik problému? A to by si měl uvědomit každej mladej člověk (kolikrát i ten starší), co se chystá někam dál, než jen třeba Londýn, že se může cokoliv na poslední chvíli, teď budu maličko sprostá (zavřete oči), posrat.


Ale začnu po pořadě...


Bylo 18.11.08 kdy jsem odeslala peníze na účet školy, aby mi vystavily speciální kódy, které musím přiřadit ke své online žádosti o studenské vízum. To jsem si říkala, jak to nedělám brzo, že aspoň budu mít lehárko před odjezdem..


30.11.08 jsem skončila v práci, tak jsem odjela k našim, kde jsem se dozvěděla, že peníze na účet školy nedorazily, ale vrátily se mi zpět na účet - cca o 5000Kč míň (prý za poplatky)!Umíte si představit ty nervy?Vlastně moje banka (Česká spořitelna) nedoručila 70tis škole v Austrálii a ještě si naúčtovala poplatky... neslýchané


3.12.08 jsem šla na pobočku, aby vyřešili tento problém. Prý bohužel, chyba je na mé straně. Příkaz k úhradě jsem zadala ještě jednou přímo u paní za přepážkou, aby to tedy bylo správně a modlila se, aby to dorazilo co nejdříve. Samozřejmě, že to nedorazilo, peníze se mi opět vrátily za týden na účet. A zase o cca 5000Kč méně!


Teď to už byl docela problém, protože tímhle skoro měsíčním zpožděním platby se stalo to, že se mi nestihly včas vystavit kódy. Takže jsem se domluvila mojí agenturou GTS Travel, že to zaplatím osobně (nadstandardně to zaplatili z jejich australského účtu škole). Pan Kysilka, ředitel Information Planet Australia, který spolupracuje s GTS Travel, kvůli mě vstával v noci, aby zatelefonoval do školy a požádal osobně o kody. Ani se nebudu zmiňovat, jaké harakyry nastalo s mým datem narození..:)


Teď v úterý jsem byla na prohlídce u paní Brejchové, což je smluvní lékařka Australské ambasady, která výsledek vyšetření zaslala poštou do Vídně. Dnes by to mělo dorazit.


Aktuálně se modlím, abych víza dostala včas a odletěla v příští sobotu do Sydney. Všechno záleží na rychlosti místní byrokracie :(


a teď sepíšu, které všechny problémy nebo záležitosti mě provázely pří zařizování pobytu. Hezky se bavte:)


- nedoručení školného škole, tedy problémy s mojí bankou - komunikace s reklamacemi ČS, případně se obrátím na Ombudsmana, protože to je nespravedlnost!


- určitě budu muset posouvat datum odletu, takže zase další prachy fuč
- nevím kde tam budu bydlet
- nevím jak se dostanu z letiště:))
- mého dědu někdo přejel na přechodu :(
- provolala jsem pět tisíc za nic..
- přišla jsem zbytečně prachy
- přicházím zbytečně o nervy
- problémy při předávání bytu v Praze (kapitola sama pro sebe)
- problémy na ÚP, nechtěji mi dát za poslední měsíc podporu:-(
- nemám ještě odhlášené ZP :(
- můj nejlepší kamarád mě ignoruje
- rodiče mě nepodporují
- babička se hroutí
- moje angličtina je na bodu mrazu...
- jedu do neznáma a mám letenku jen tam...a prachů málo :)


Nezbejvá mi nic jiného než se smát a doufat, že se karta v Sydney se obrátí k lepšímu. Pravděpodobně se už nevrátím, protože jsem si to horko těžko vydobila a nehodlám se jen tak vzdát...


Přeji Vám hodně štěstí, mnohem víc, než provází mě při zařizování odjezdu do OZ

Comments

No response to “za 8 dnů letím! a vízum mi ještě nikdo neschválil”
Post a Comment | Komentáře k příspěvku (Atom)

Okomentovat